četvrtak, 25. kolovoza 2011.

niste valjda mislili da nikaj ne delam :)


Pa evo malo i mene... nije me dugo bilo... dela se ... 
ne stignem ni blogove koje pratim preletit a kamoli pročitat...znam da vam sigurno fale moji britki komentari :) al kaj je tu je...


no evo da vidite na čemu se dela ovih dana...
Sjećate se ovog stola? S divnim suncokretićima u sredini koji su naljepljeni s milijnun i jednim naborom i na kojima je ljepilo već dobilo ružnu žutu boju...e pa...pala je odluka da ga se izbrusi, ponovno prefarba i onda ukrasi..


Trenutno je u fazi sušenja :)



Inaće taj stol je napravljen od lamperije ... ostalo nam je kad smo prekrivali krov pa reko.. da se ne hiti :)


Drugi projektić... Novi stol za blagovaonicu... malo smo opsjednuti sa stolovima... ja i tata... heheheheh
Ali a razliku od ovog gore bijelog koji je kak erce lagan ovo je prava mrcina :)
uglavnom ovog sam ja dizajnirala, tata kupil hrastovu ploću, zhoblal je noge, pošmirglal i došel je ponovo moj red... farbanjeeeeee 


Ova super kul nova  brusilica samo mene čeka :)


I nakon brušenja još bojanja... i tak nekih pet slojeva... još ga danas moram jednom ili dva puta proć jer želim da bude što tamniji... da se uklopi sa parketom :)



No to nije sve... Susjed uređuje frizerski salon pa se navrnul pitat za savjet dva... a savjetovanje je završilo s kistićem u rukici i farbanjem zidova :) A nakon fizikalije i obavljenog intervjua za magisterij... primila sam se kompa i smišljanja naljepnice za izlog... žele nešto u retro stilu pa sam se potrudila tak nekaj smislit... trenutno čekam dojmove... uf uf... 









Broj komentara: 9:

  1. Stolovi izgledaju super, ovako svježe prelakirani. Naš je u trošnom izdanju i iako imamo pripremljene daske za izradu stola, trenutno ne možemo naći dobrog majstora..
    Čestitke gosponu na otvaranju frizerskog salona! Možda mi se ova zadnja sličica najviše sviđa, mada su sve fenomenalne i mada mi u svima njima još nešto nedostaje..

    OdgovoriIzbriši
  2. Jel ti spavaš ovih dana? Koliko si toga pokazala-radiš 24 sata. Divne stvari, stolovi, klupe. Poslikaj i frizerski salon da se možemo diviti. Logo bi bilo dobro isprobati na konkretnom prostoru prije donošenja odlluke. Iz ovog kuta-sve ideje su super.

    OdgovoriIzbriši
  3. baš mi je sladak bio ovaj sto prije preuređenja.. obavezno nam pokaži kakav je kad završiš s njim.. a što se tiče loga za frizerski ja glasam za ovaj prvi!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ne znam kako sam propustila tvoj blog, super je, jako mi se sviđa to što radiš i kako pišeš!

    Lijep pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Krenut ću od loga...ovaj posljednji mi je nekak najjj!
    Šteta za suncokrete baš su lijepo izgledali na stolu, al bit će novi i još ljepši :)))
    A ovaj s hrastovom pločom će bit super i što se tiče hrastovine, kestena i sl. meni je najljepše vidjeti prirodnu boju drva sa svim onim prekrasnim godovima!
    Budi i dalje vrijedna na svim poljima!
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Stolek mi se jako, jako sviđal prije preiređenja!!!! nadam se da buš nam pokazala kaj si z njim kemijala i kak bu zgledal kad ga završiš :)
    Ja sam za prvi logo :)
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  7. Stolovi su ...ma svaka ti čast!A retro look si totalno pogodila i posebno mi se sviđaju boje!

    OdgovoriIzbriši
  8. Bila si jako vredna to se vidi. Sve su neki veeeliki projekti i to u drvetu koje ja najviše volim kao materijal.

    OdgovoriIzbriši
  9. Uh divna preobrazba. Volim drveni namještaj i sama izrađivati namještaj. Jako lijep rezultat.

    OdgovoriIzbriši

Volim čitati sve vaše komentare i konstruktivne kritike... dajte si oduška :)