petak, 8. lipnja 2012.

breakfast :)

zakaj si slatkim doručkom ne bi poravila dan koji je počel kašljanjem i šmrkanjem...
nažalost odgovor na to je ... zato kaj ak si prehlažena, draga Maja, onda i tak niš ne osjetiš kaj jedeš...
al iako su moji osjetilni pupoljci sad u štrajku ja i dalje mislim da je ovo imalo odličan okus :)

mislim zbilja... palačinke ...fino
...trešnje...fino
...eurokrem...fino...

i moja matematika veli da kad se to sve zbroji dobije se fino na kub :)

receptić za palačinke možete pogledati tuuuu






Broj komentara: 5:

  1. Ja bi se odmah oporavila nakon ovakvog finog slasnog obroka. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Što ovo izgleda fino!
    Sad si mi dala volju za peći američke palačinke.
    I možda ću ih probati složiti baš prema tvom receptu jer s jednim svojim nisam najzadovoljnija.
    Davila sam se u američkim palačinkama na Rabu i od onda koji god recept isprobam nikako ih ne mogu ispeći tako fine. Pa ću probati tvoj recept..

    Ako ga isprobam, bit će post na blogu i navest ću da sad radila prema tvom receptu :)

    http://artonmyway95.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj što dobro izgleda! Mljac!

    OdgovoriIzbriši
  4. Prefino mi izgleda, mljac! :)

    Pozdrav :)

    OdgovoriIzbriši

Volim čitati sve vaše komentare i konstruktivne kritike... dajte si oduška :)