subota, 7. rujna 2013.

čokoladni tart

Nekaj sam slučajno gledala po jubitubiju i naletila nazanimljiv video kako napraviti čokoladni tart..
dopala mi se vrckava blogerica koja je autorica ovog jela i bloga Dulce delight pa sam odlučila isprobat recept...


Mrvu sam izmjenila recept ali to je to...
Donosim vam recept na hrvatskom, slikice mojeg kolečeka i naravno video :)

RECEPT:

KORA:
1 šalica mljevenih keksa (koristila sam petitke)
3/4 šalice mljevenih prethodno tostiranih lješnjaka
3 žlice kakaa
4 žlice šećera
5 žlica maslaca

KREMA:

1 i 1/4 šalice slatkog vrhnja
250 g čokolade
2 jaja
1 žličica ekstrakta vanilije
mrva soli

GLAZURA:
2 žlice slatkog vrhnja
55 g čokolade
1 žlica meda
1 žlica tople vode

Postupak:
KORA:



Prvo pomiješate mljevene lješnjake, kekse, šećer i kakaao i zatim sve spojite sa maslacem.
Stavite peći u ugrijanu pečnicu na 170°C na cca 15 minuta. 
Pečeno ohladite prije stavljanja glazure. 
Ja sam svoj malo posipala lješnjacima jer sam imala malo viška :)


Utisnite u kalup (ja sam koristila kalup za torte jer nemam kalup za pite).
 KREMA:
Čokoladu usitnite. Vrhnje dovedite do vrenja u rajnglici na šparetu ili mikrovalnoj (meni je u mikrovalnoj trebalo cca 2 minute ali sam išla po 30 sekundi i provjeravala) i prelijte čokoladu.
Pričekajte 5 minuta pa dobro promiješajte. odajte jaja, vaniliju i malo soli i ponovno promješajte.
Izlijte na koru i vratite u pećnicu na dodatnih 20-25 minuta.
GLAZURA:
Natrgajte čokoladu. Vrhnje dovedite do vrenja i njime prelijte čokoladu. Pričekajte 5 minuta.
Promiješate da se sjedini pa dodajte med i toplu vodu. Dobro promiješajte pa prelijte preko tarta.
Glazuru razlijte po kolaču tako da ga okrećete i naginjete i nemojte koristiti neka druga pomagala.
video:













eto ako ste čokoladoljupci ovo je recept za vas...






Nema komentara:

Objavi komentar

Volim čitati sve vaše komentare i konstruktivne kritike... dajte si oduška :)