četvrtak, 7. studenoga 2013.

Čokoladni souffle... po prvi puta

Gledala sam Mastercheff na TLC-u i taman su ocjenjivali souffleiće... čokoladnog, od sira i malina...
tak su neopisivo dobro izgledali da sam odlučila potražit recept i isti tren ih isprobat...

i prvo koji sam našla bio je ovaj sa coolinarike:

dobro lažem nije prvi nego mi je taj imal najljepšu slikicu...
i tak sam ja pročitala recept, vidla da imam sve ili ti ga skoro sve sastojke i krenula sam miksat.
Imala sam 45 g tamne čokolade pa mi se činilo da bude to strašno malo (dakle radit recept na pola pa sam dodala još 35 g noisette- velika greška)




Dakle osim kaj sam dodala dio noisette inače sam se držala recepta ko pijan plota, i vremena kuhanja, pečenja i svega... i mislim da je tu već krenulo u krivom smjeru... 
Kuhala sam mlijeko i brašno i konstantno ga miješala 8 minuta pa dodala žumanjke a pretpostavljam da sam to trebala napravit ohoohoo ranije jer mi se to na kraju zbilja jako zgusnulo  i kad sam dodala čokoladu pa ju rastopljenu probala umiješati dobila sam grudičastu smjesu koju sam jedva spojila i povezala. još k tome i masnu zbog noisette...
Ostalo je proteklo ok... bjelanjci i pečenje ali na kraju nisam uopće zadovoljna rezultatom... 


Čak se i na slici vidi da je to teško, masno i da mi nije uspjelo :(

Prije sljedećeg pokušaja pogledat ću par videa na jubitubiju pa odabrat neki recept od tamo... možda budem imala više sreće...


3 komentara:

  1. hehe i ja imam tak nekakvih neuspjeha sram me i pokazat, bit će bolje drugi put, nemožemo uvijek u svemu uspjet zar ne..
    lp Klaudija

    OdgovoriIzbriši
  2. Divno je što si podelila sa nama i svoj neuspeh, da se zna da niko od nas nije ništa naučio dok nije i grešio.
    No, sigurna sam da se nije bacilo i da je bilo ukusno.
    Hvala!

    OdgovoriIzbriši
  3. Možda ti pomogne moj post http://cake-cookie-pie.blogspot.com/2012/09/u-cokoladnom-iscekivanju-masterchefa.html i recept iz australskog Masterchefa, postupak je puno jednostavniji.

    OdgovoriIzbriši

Volim čitati sve vaše komentare i konstruktivne kritike... dajte si oduška :)