utorak, 4. veljače 2014.

jednostavni biskvit -video recept


i evo prvi video iz moje vlastite produkcije



U pozadini možete čuti a u vidjeti mog malca koji se igra dok mama snima i peče kolače :)


najte zamerit...tu i tam sam ispala iz kadra...ne mogu se odlučit dal mi je kuhinja premala il sam ja prevelika...
hm
mislim da oboje :)

veća kuhinja ne bi škodila a bome ni da sam ja manja ne bi škodilo

no dosta trabunjanja... pogledajte kak je to meni ispalo za prvi put...

već sam više puta primijetila da dosta blogera u isto vrijeme dobije iste ideje...pa je tako sa snimanjem recepata u vlastitoj kuhinji počelo još naših food blogerica... i to mi je jako drago...

zakaj bi na jubitubiju furt gledali samo amere s kilom i pol maslaca u svakom receptu :)

pokažimo im da i mi znamo kuhat i peč :)


pismeni recept za moj jednostavni biskvit koji obožavam koristit za torte i kolače.
Naravno ako izostavite kakaao tada ćete dobiti bijeli biskvit a ako umjesto kakaa dodate primjerice nesquike ili neki takav sličan čokoladni dodatak tada će biti još ukusniji

Jednostavni biskvit:
3 jaja
10 žlica šećera
15 žlica brašna
1 prašak za pecivo
1 dl ulja
2 dl mlijeka

biskviti iz ovog videa korišteni su za ovu tortu:
http://unique-hrebina.blogspot.com/2014/01/rozga-cake.html

eto... 
napišite svoje dojmove...kaj mislite o mojoj produkciji, kaj bi trebalo mijenjati, na kaj pripazit...
pohvale, kritike...sve je dobrodošlo :)

i naravno ako želite da neki od svojih ili možda vaših recepata snimim i objavim pišite u komentare... do god... blog, fejs, jubitubi... sve čitam :)



Nema komentara:

Objavi komentar

Volim čitati sve vaše komentare i konstruktivne kritike... dajte si oduška :)